torsdag den 21. februar 2008

Nightmare on Kildebakke Street

Efter en nat med drømme om blogging og "ting", må jeg nok erkende at jeg gik lidt hårdt til den i aftes. Og nej, kære lærere, det var ikke med for mange mojitos, dirty dancing og hvad deraf følger, men med OPGAVEN.

Dels fik jeg afprøvet alle skabeloner og indstillingsmuligheder på min stakkels blog, dels fik jeg klaret de første 7 ting! Skal jeg være ærlig, så var nogle af dem allerede "inde på lystavlen", men alligevel... Det var i al fald nok til at forstyrre min ellers normalt drømmeløse søvn.

Nu vil jeg sende en mail til eksperterne ;-P og prale af min flid!

1 kommentar:

IpAlakim sagde ...

Havde du i det mindste drukket mojitos, så havde det været ok;O)
(Pi og Lone) Men godt gået, nu er du jo klar til at være "ekspert"!!