tirsdag den 4. marts 2008

Very wicked widgets

Ups, så røg den hyggeaften i sofaen med de to film, som jeg burde aflevere i morgen. Det får liiige vente, nu har jeg ventet i måneder på at få dem... Resultatet blev i stedet et par widgets fra Library Thing. En del af mine bøger har ingen omslag tilgængelige, så jeg har lavet den uden! Man skal da vist være mere end almindeligt selvoptaget for at finde mening med dette, men nu er det da gjort ;-)

Helt bortset fra det, så skulle jeg i virkeligheden have set Omar Marzouk i Gjethuset, men gentagne anfald af glemsomhed fik forpurret planerne, øv.

2 kommentarer:

Lone sagde ...

Ditte,

Jeg er helt sikker på at du har ret i overvejelsen med formålet. Måske det havde været nemmere/sjovere hvis man ikke havde valgt digtsamlingen.

Men godt at vide, at nogen derude kæmpe den smalle litteraturs kamp!!

sikkerhavn.blogspot.com sagde ...

Hej Ditte
Du er godt nok meget kvik, men det ligger jo til dig. Du er jo både en sød og kvik pige.