torsdag den 6. marts 2008

Nu med billeder

Ting 11:
Så blev det tid til "billedskolen" - og jeg har snydt, igen... (Ligesom en tv-kok, der klasker nogle ingredienser sammen og ét minut efter hiver et mesterstykke ud af ovnen).

Som foto-narkoman er Flickr nemlig oplagt. Jeg lagde de første billeder på i 2006, men det tog sin tid at uploade og der var begrænsninger i billedantallet, så jeg stoppede igen. Heldigvis er der i mellemtiden rettet op på det og nu kan jeg også uploade flere billeder i ét hug! Derfor har jeg lagt lidt på igen: Søg "Aphro-Ditte" på fanen People - måske er der billeder af noget I kender? Hvis I ikke gider, kan I kigge på mit diasshow (ude til højre) med billeder fra Flickr.

I dag har jeg registreret mig på den danske pendant, www.23hq.com, som jeg vil afprøve de næste dage. Den har et lækkert minimalistisk look (men du kan desværre kun uploade 30 billeder pr. måned uden at betale, øv).

Ingen kommentarer: