søndag den 4. maj 2008

Video, video, video, den kører nat og dag...

Ja, videoen lever som aldrig før på nettet, mens Brixtofte...
nå, men det er en anden sag.

Ting 17: Jeg søgte og fandt lynhurtigt en gammel (i disse sammenhænge; et par år) video "Store Wars", som jeg dengang syntes var ret morsom. Den findes i masser af næsten ens udgaver, hvoraf nogle havde mistet lyd/billede synkroniseringen. Det er da noget sjusk, med alle de udgaver. Når man skal finde noget, kan man jo lede huller i jorden efter den "rigtige", det er smadder irriterende. De mangler sørme en effektiv bibliotekar eller to, til at rydde ud i alle de kassable udgaver (og få styr på resten) - var det ikke noget for os Lene?

Ting 18: Jeg opgav Tommy Seebach (noget med nogle mindre behagelige minder fra min ungdom, adr...) og tog fat i den øko-video jeg fandt tidligere:



Sjovt nok er den mere aktuel end nogensinde, nu hvor de tunge drenge, de store kemikalievirksomheder, bruger den aktuelle fødevarekrise til at sætte spørsmålstegn ved økologiske dyrkningsmetoder. Ja, det var så "dagens harmdirrende øko-politiske opråb" - velbekomme de damer og Erling.

Nå, men jeg tjekkede lige BibStream og fandt skam filmatiseringen af Lovecrafts kultværk! Jeg så den ikke, da jeg ikke er den store horror-fan (kan kun med nød og næppe klare Rocky Horror Picture Show ;-)

1 kommentar:

Lone sagde ...

Søde Ditte!

Dejligt at du nu er på omganghøjde :P

Hvad er det der med minde og Tommy drengen????? Venligt uddyb!

Dit lix tal og højre på vores respektive to sidste indlæg så.....