søndag den 4. maj 2008

Så kører vi igen ;-)

Efter 14 dages ferie, og en uges tilvænning til arbejdslivet, er jeg gået i gang igen...

Ting 13 og 14: Så fik vi vores MP3 afspiller. Jeg fik hurtigt proppet et par af mine egne cd'er i den. Så hentede jeg Natasja's "I Danmark er jeg født" fra Netmusik. Det fungerer fint nu efter at jeg havde fedtet lidt med det (det opførte sig ikke helt som vejledningen påstod) men altså forholdsvis smertefrit.

Ting 15: Hentede Poe's: "Portrættet" på lydbog.com. Ham er jeg ret vild med. Til gengæld er jeg ikke så begejstret for oplæseren, men det er vist også et "con amore"-projekt og han er formentlig ikke professionel ;-) Jeg synes det er afgørende for oplevelsen af en lydbog, at man finder den rigtige stemme.

Ting 16: Jeg har hørt meget om dem, men er aldrig selv stødt på dem i radiobølgerne - "De sorte spejdere". Så jeg kastede mig straks over dem! Det gik også fint - jeg fik de seneste mange afsnit i hus, men efter 15 min. (med megen gnækken og fnisen ganske vist) syntes jeg det blev lidt ensformigt. På en begavet måde, bevares, meeen alligevel... og så havde de åbenbart fjernet noget musik mellem snakken i den podcastede udgave, hvilket måske også gav det lidt slagside. Så jeg har p.t. fjernet podcastet, for ikke at blive oversvømmet. Jeg har nemlig "snydt" og længe podcastet Filmland, Harddisken, Selvsving, Mennesker og medier, Kulturkontoret osv. - og der er jeg også bagud!

Ingen kommentarer: