søndag den 11. maj 2008

Wiki wiki - eller snarere wacky wiki...

Ting 19 udviklede sig til lidt af en udfordring.

Som sædvanligt ville jeg ikke springe over hvor gærdet var lavest - altså nøjes med at rette lidt hist og pist. Næh, jeg skulle selvfølgelig skrive en ny artikel! Jeg valgte derfor at skrive om Frederiksværk Vævekreds, som jeg mente at have nogenlunde fod på, men da jeg som sædvanligt skulle være helt sikker på at gøre alt helt rigtigt; så brugte jeg en halv pinse på at læse et hav af hjælpesider. Det gjorde det ikke just nemmere, for ih, hvor er der mange regler!

For yderligere at forlænge pinslen besluttede jeg også, at jeg ville lægge et billede på. Ergo, ind i bilen og ned på Syrevej for at tage billeder af vævekredsens hus. Nemt nok. Ja, men så skulle det uploades via Commons (det er jo den "rigtige" måde), før jeg kunne uploade det videre til min artikel. Flere hjælpesider og regler, gisp!

Men nu er den der, så bare søg løs.

PS. Wiki wiki betyder "hurtig" på hawaiansk?! Ha!

Ingen kommentarer: