lørdag den 8. marts 2008

Halvan går

YES! Eftersom tallet 12 er placeret midt mellem 1 og 23, så er jeg sørme over halvvejs, når jeg får fuldført næste "ting"! Desværre må jeg erkende det: Selvom jeg nåede den første halvdel i løbet af den første uge, så er det altså den tunge del jeg bevæger mig ud i nu. Slut med at køre friløb.

Sjovt nok har mine strenge lærere udnævnt mig til ekspert i Picasa (?!), men sandheden skal frem: Jeg har faktisk ALDRIG brugt online-delen! Så nu vil jeg "spilde" min weekend med at lege med den del, så jeg undgår at tabe ansigt.

Gensynet med Flickr var som sagt fint - tjek lige mit fancy Flickr-badge, hva'behar'?

Rigtig god arbejdslyst til alle min imponerende flittige og dygtige kolleger. Det her er en forbavsende oplevelse. Det er næsten ligeså godt som at flytte et bibliotek ;-)

Ingen kommentarer: